Zayn i Martin

Zayn i Martin
Malikowa^^

wtorek, 10 września 2013

Opowiadanie o Zaynie część 1 .
 

To tak może najpierw się przedstawię , mam na imię Martin i mam 17 lat . Jak już się pewnie domyślacie jestem fanką one direction , kocham Zayna . Niestety....... jestem sierotą , tak właściwie mieszkam na ulicy . Nie mogę znalezc pracy , gdyż nikt kogoś jak ja nie chcę ....Jestem polką mieszkającą w Londynie . Przyjechaliśmy tu z rodziną szukać szczęścia ......lecz lecz wszyscy się pewnie domyślacie jak to się potoczyło . Ale nie odbiegajmy od tematu . Pewnie się zastanawiacie czemu jestem tak zadbana ? Czemu mam się w co ubrać ??? Odpowiem wam ..... Mam jedyna pracę do której chciano mnie przyjąć , choć ja nie nazywam tego pracą tylko przekleństwem . Otóż to , jestem prostytutką . Z tych pieniędzy kupuję sobie jedzenie i bardzo rzadko ubrania . Na nic więcej mnie już nie stać . A więc jeszcze jedna rzecz . Z kąt znam one direction ??? Kiedyś jak przechadzałam się ulicami Londynu , zauważyłam reklamę . Okazało się że to jakiś zespół będzie miał tutaj koncert .  Potem popytałam się różnych fanek o nich . Kto to jest i o co chodzi . Wtedy wiedziałam już wiele o nich . Kupiłam nawet raz BRAVO i trafiłam na ich plakat . Od tego czasu ich pokochałam a zwłaszcza Zayna , mojego ulubieńca .....Od dziś jestem cały czas pogrążona w marzeniach ,  a wy chyba wiecie jakie one są ? Dobra już dosyć o mnie wiecie , teraz rzeczywistość : Stałam właśnie w kolejce do kiosku by kupić gazetę , byłam ubrana tak : 



dodatkowo miałam na sobie koc lecz i tak było zimno . Nagle poczułam czyiś wzrok na mojej sylwetce . Odwróciłam się i zobaczyłam ze na mną w kolejce do kiosku stoi Zayn Malik !!!! Nie mogłam w to uwierzyć ! Wyglądał na lekko zdenerwowanego . Pewnie bał się że tłum fanek go przytłoczy , Niestety wykrakałam ! . Wokół nas po chwili stało ze 100 fanek , które nie wiadomo z kąt się wzięły . Byłam tylko ja i on . Zaczęłam się denerwować . Spojrzałam z lekiem w oczach na Zayna . Rozdał on parę autografów i powoli chciał się przedżeć przez fanki . Bezpoctawnie  wszystkie  dopytywały się mnie kim jestem i czemu tu stoję koło Zayna . Było mega zamieszanie . To już nie było śmieszne  . Po czułam jak jakaś fanka przypadkowo uderzyła mnie w brzuch , a za nią druga w głowę . Już nie mogłam , i upadłam bezwładnie na zimny śnieg .


Wiem ze krótki , ale tak jakoś wyszło . Proszę pozostawić po sobie komentarzyk <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz