Zayn i Martin

Zayn i Martin
Malikowa^^

niedziela, 22 września 2013

część 3 : 

Obudziłam się , przetarłam oczy , zaczesałam włosy i tak właściwie byłam już gotowa . Zjadłam jeszcze tylko bułki kupione w sklepie . Kończyły mi się , więc niestety ...... Poszłam sprawdzić czy mam jakieś zlecenia . Okazało się że tak . Noo dobra to nie długo . Zrobiłam to co zawsze , poszłam do jakiegos sklepu z ciuchami , weszłam do przebieralni . Pod kurtke i koc założyłam wszystko co mi było potrzebne do zlecenia ( mam nadzieje ze wiecie o co chodzi ) . Byłam juz gotowa więc poszłam na umówione miejsce z klientem . Po 5 minutach podjęchało czarne AUDI , Kierowca tylko obniżył zaciemnione szyby , usłyszałam od niego to ciągłe hasło '' wsiadaj mała '' . Zrobiłam co mi kazał , jak z reszta przez  następne 3 godziny . Był on bardzo pijany i nachalny , Bałam się go , szczerze muwiąc to był najgorszy klient na którego kiedykolwiek trafiłam . Sprawiał mi ogromny ból , wyłoniłam nawet parę łez . Gdy juz skończyłam zapłcił mi zalezną sumę . Jak najszybciej wyszłam i wróciłam do mojego tak zwanego ''domu'' . Między czasie się jeszcze przebrałam i coś zjadłam . Poszłam do budki telefonicznej aby zadzwonić do Zayna . Umuwiliśmy się że oni po mnie przyjadą , pojedziemy do domu Louisa , gdyż mają nam coś ważnego do powiedzenia . 
- Dobra to słuchaj czekaj tam gdzie w czoraj wysiadłaś , ok ??? - Zayn 
- Dobra to ja sie juz szykuję .
- Ok pa 
- pa 
Znowu go oczywiście okłamałam bo w jaki ja sposób niby miałam się szykować . Po 10 minutach przyjechał po mnie Zayn z Niallem i Harrym , reszty nie bylo 
- Gdzie Louis i Liam ???
- Louis czeka u siebię z Elenor
- A Liam razem z nimi , mamy do nich dojechać - odpowiedział Zayn .
- Okej - odpowiedziałam krótko .
Gdy dojechaliśmy pod dom Louisa zaniemówiłam . Moze nie był to nie wiadomo jaki wielki dom . Ale ja nie miałam nic , a o takim domu to nawet pomarzyć nie mogłam . Weszliśmy do środka . Przywitałam się z Elką , Louisem i Liamem 
- Słuchaj Elenor , to jest właśnie Martin - zaczął rozmowę Louis . 
- Cześć , miło mi Elenor jestem ^^
- Cześć - odpowiedziałam nie śmiało
- To ty jestes tą dziewczyną o której Zayn mi opowiadał ???  - Zapytała . 
- O mnie ??? nie mozliwe , co by miał mówić ?? - zarumieniłam się 
- Oj same dobre rzeczy - odpowiedział mi Liam 
- Dobra słuchaj ..... my nic zbytnio o tobie nie wiemy . - Harry
- No ok , co chcecie wiedzieć ??
- Wszystko - krzyknął zabawnie Zayn
- Mam 17 lat ........
-  O ..... Zayn nie mozesz jeszcze nic kombinować hihihih 
- Niall ! - Zayn
- No co ???
- My nie jesteśmy razem - odparł
Właśnie tera to do mnie dotarło , nigdy nie byliśmy i nie będziemy parą . Ale nic , przecież to tylko puste marzenia każdej fanki 
Nastała cisza 
- Mam 17 lat , mieszkam z rodzicami . Jestem z polski ale w wieku 15 lat sie tu przeprowadziliśmy , no i co jeszcze ........ z zawodu bym chciała zostać fryzjerką .
- Jesteś z polski ??? - zapytał zaciekawiony Harry
- Tak , a co ???
- dlatego jestes taka śliczna - odpowiedział Zayn 
- Dziękuje , ale to nie prawda.....
- prawda ! - Louis , ale teraz proszę o ciszę , my z Elenor mamy wam coś bardzo ważnego do powiedzenia ....... Zamierzamy się...............


3 komentarze:

  1. Awwwwwwwwwww <3
    Świetny!
    Jestem ciekawa czy Zayn się dowie i jak zaraguje jak się dowie prawdy ://
    Czekam na następny! I nie mów że nie masz talentu bo Ci jebne przez kamerke! XD
    KC <3

    OdpowiedzUsuń